reklama

Zaujímavá forma reklamy

Áno áno, na FMK dávali za domácu úlohu vytvoriť si blog a niečo o nej napísať. Že je skvelá a takmer dokonalá, to ste si už zrejme prečítali, preto nemá zmysel o tom písať (hlavne ak o tom samotný autor nie je presvedčený). Aký má ale zmysel písanie blogu o škole?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dostali sme v škole úlohu. Vraj si každý musí založiť blog a napísať príspevok, ktorý s tou našou školou bude súvisieť. V prvom momente som si pomyslel: „Konečne! Po 3 rokoch niečo zmysluplné!“. Predpokladal som, že chcú vidieť, čo sa v nás skrýva a možno poodhaliť nejaký neobjavený novinársky talent. V poslednej dobe sú moje myšlienkové pochody akési čudné, a tak mi hneď v druhom momente napadlo, že to asi nebude len tak. V hlave sa mi, sama od seba, začala rozvíjať zvláštna teória. Čo ak škola potrebuje nejakú reklamu a chce ju získať práve takto? Koniec koncov, je to jednoduché, na internete sa objaví 60 príspevkov, samozrejme pozitívnych. Veď kto už by len bol taký odvážny a hlúpy zároveň, že by napísal 2 mesiace pred štátnicami niečo kritické. Aj keď, verte mi, kritizovať rozhodne je čo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zaujímavá teória, nie? Ešte zaujímavejšie je, že to reálne funguje. Za posledný týždeň som videl niekoľko blogov od mojich spolužiakov, v mnohých, dokonca sa dá povedať, že v drvivej väčšine z nich, je len samá chvála. Na to, čo všetko na tej škole máme, čo sa na nej dá robiť, čo sme sa už naučili, alebo sa ešte naučíme, prípadne čítam o tom, ako to tam neskutočne žije, je to tuttifrutti megasuper...blá blá blá. Samé kecy!

Samozrejme, nikomu jeho názor neberiem, ale nechce sa mi veriť, že je všetko super a všetci sú so všetkým spokojní. Možno to tak naozaj je a chyba je vo mne, tomu sa mi však tiež nechce veriť : ).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mimochodom, nápad prikázať každému vytvoriť si blog sa mi pozdáva (aj napriek tomu, že niekto nemá vzťah k písaniu, nechce byť novinár, alebo má kadejaký iný argument), ale:

1. Určite by som zrušil povinnosť písať o FMK, naozaj to totiž môže zvádzať k rôznym zaujímavým teóriám...

2. Niekto mal tento nápad vymyslieť skôr, ako mesiac pred koncom 3. ročníka. Dokonca by dávalo zmysel, keby si ho každý musel založiť povinne hneď pri nástupe do školy a pravidelne prispievať, napríklad v rámci nejakého žurnalistického predmetu (nemali sme ich málo)

3. Vraj máme svoje blogy zdieľať na sociálnych sieťach, aby nám kamoši naklikali karmu a spravili čo najvyššiu čítanosť, ja však verím, že podstatou blogovania rozhodne nie je naháňanie nejakého skóre, takže si ho na Facebook nevycapím. Koniec koncov, ak som to napísal dobre, ľudia to ocenia aj sami od seba, ak som to dobre nenapísal, svet sa nezrúti.

Martin Petro

Martin Petro

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný mladý chlapec so štipkou talentu, odvahy a sebavedomia, kopou snov a želaní. Momentálne študent FMK UCM, moderátor a hudobný dramaturg v rádiu MAX a flákač na pohľadanie Zoznam autorových rubrík:  textySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu