reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Petro

Martin Petro

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný mladý chlapec so štipkou talentu, odvahy a sebavedomia, kopou snov a želaní. Momentálne študent FMK UCM, moderátor a hudobný dramaturg v rádiu MAX a flákač na pohľadanie Zoznam autorových rubrík:  textySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zaujímavá forma reklamy

Martin Petro

Zaujímavá forma reklamy

Áno áno, na FMK dávali za domácu úlohu vytvoriť si blog a niečo o nej napísať. Že je skvelá a takmer dokonalá, to ste si už zrejme prečítali, preto nemá zmysel o tom písať (hlavne ak o tom samotný autor nie je presvedčený). Aký má ale zmysel písanie blogu o škole?

  • 6. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 585x
  • 6
Klid, mír a pokora

Martin Petro

Klid, mír a pokora

Skúste byť dnes na ľudí dobrý. Usmejte sa na niekoho len tak, aby mal aj on krajší deň, pomôžte starenke cez prechod...

  • 13. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 178x
  • 0
Hana

Martin Petro

Hana

Veľmi neobyčajný príbeh muža a ženy

  • 13. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 188x
  • 0
Všade samá Amerika...

Martin Petro

Všade samá Amerika...

Sedím si len tak v "Mekáčí", sŕkam kolu a v tom mi zapípa moje Blackberry. Nič výnimočné. Nestalo sa mi to po prvykrát. Dnes to však bolo iné ako hocikedy predtým. Zrazu som si to z ničoho nič uvedomil...

  • 20. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 813x
  • 15
Óda na slovenské školstvo

Martin Petro

Óda na slovenské školstvo

Na Slovensku je to raz tak. Nič nefunguje tak, ako by malo, ani len z ďaleka. Nemocnice miznú rýchlejšie ako moje vreckové, cesty sú deravejšie ako ementál, budova verejnoprávnej telky hnije jej zamestnancom pred očami, centrá miest sú prepachaté všelijakými nákupnými centrami, kvôli ktorým sa búrajú nádherné historické budovy akoby to boli kúsky domina. No ale školstvo, to je skutočný klenot...

  • 22. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 531x
  • 0
reklama
Valentín je tu...hurááá

Martin Petro

Valentín je tu...hurááá

"Bude sa jej páčiť...?" "Poteší ju...?" "čo, keby som mu kúpila...?" Toto sú tie najčastejšie otázky, ktoré v poslednej dobe počúvam. Vo vlaku, v autobuse, na ulici, na obede, prakticky úplne všade.

  • 8. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 531x
  • 1
Má ten slovenský poslucháč vôbec uši?

Martin Petro

Má ten slovenský poslucháč vôbec uši?

Buc buc tuc tuc dž dž dž dž...takto nejako by sa dala v skratke charakterizovať súčasná pop music. Davidovia Guettovia a Black Eyed Peasovia na nás útočia z každej strany a jednoducho nie sme schopní im vzdorovať.

  • 24. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 851x
  • 17
"Kamoš, nemáš požičať 50 centov? Vrátim ti ich."

Martin Petro

"Kamoš, nemáš požičať 50 centov? Vrátim ti ich."

Bola to typicka nedeľa z prelomu októbra a novembra, presne taká, ako všetky ostatné...nudná, rutinná, obyčajná. Tak ako v každú inú nedeľu, tak aj v túto som dovysielal hitparádu a vybral sa domov. Na zastávke boli opäť raz všetci tí, ktorí tam boli aj minulý týždeň, idúci buď domov z roboty, alebo na intráky. Postavil som sa teda do radu a čakal som. Z ničoho nič sa predomnou zjavil chalan asi v mojom veku a povedal mi vyššie spomenutú vetu.

  • 24. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 848x
  • 55
reklama
SkryťZatvoriť reklamu